UPM:n toimitusjohtaja Jussi Pesonen jatkaa Metsäteollisuus ry:n puheenjohtajana 2007

Metsäteollisuus ry:n hallitus on valinnut puheenjohtajakseen vuodelle 2007 UPM-Kymmene Oyj:n toimitusjohtajan Jussi Pesosen. Varapuheenjohtajiksi valittiin Metsäliitto Osuuskunnan pääjohtaja Kari Jordan sekä Stora Enso Oyj:n johtaja Kai Korhonen.

Työvaliokuntansa muiksi jäseniksi hallitus valitsi toimitusjohtaja Esa Karrun, Peterson Packaging Oy, toimitusjohtaja Juha Kuusiston, Veljet Kuusisto Oy,  toimitusjohtaja Jyri Nenosen, Kinnaskoski Oy, toimitusjohtaja Sverre Norrgårdin, Myllykoski Oyj sekä toimitusjohtaja Sari Rämön, SCA Packaging Finland Oy. Karru ja Kuusisto ovat työvaliokunnassa uusia jäseniä.

Metsäteollisuus ry:n hallituksen uusiksi jäseniksi yhdistyksen syyskokous valitsi toimitusjohtaja Mikko Helanderin, M-real Oyj, toimitusjohtaja Jouko Karvisen (29.3.2007 jälkeen), Stora Enso Oyj, toimitusjohtaja Reijo Svanborgin, Finndomo Oy, toimitusjohtaja Sakari Wallinin, Puhos Board Oy sekä toimitusjohtaja Mikael Åbackan, Stromsdal Oyj. Hallituksen vahvuudeksi päätettiin 30 jäsentä.

Metsäteollisuus ry:n syyskokous pidettiin perjantaina 17.11.2006 Helsingissä.