Tiedotustilaisuuden 7.6.2005 aineisto: Suomen paperiteollisuuden tulevaisuuden kilpailukyky yritysjohtajan näkökulmasta

Tiedotustilaisuudessa "Suomen paperiteollisuuden tulevaisuuden kilpailukyky yritysjohtajan näkökulmasta" tiistaina 7. kesäkuuta 2005 puhuivat Metsäteollisuus ry:n hallituksen puheenjohtaja, johtaja Pekka Laaksonen, Stora Enso Oyj, toimitusjohtaja Jussi Pesonen, UPM-Kymmene Oyj, toimitusjohtaja Kari Jordan, Metsäliitto Osuuskunta, sekä toimitusjohtaja Carl G. Björnberg, Myllykoski Oyj.

Tilaisuudessa jaettu materiaali on alla:

Metsäteollisuus ry:n hallituksen puheenjohtaja, johtaja Pekka Laaksonen, Stora Enso Oyj: Suomen paperiteollisuuden tulevaisuuden kilpailukyky yritysjohtajan näkökulmasta (1660 kilotavua)

Toimitusjohtaja Jussi Pesonen, UPM: Kansainvälinen pudotuspeli muokkaa strategioita (242 kilotavua)

Toimitusjohtaja Kari Jordan, Metsäliitto Osuuskunta: Esimerkki yhteistyöstä, M-real/Case Zanders (504 kilotavua)

Toimitusjohtaja Carl G. Björnberg, Myllykoski Oyj: Vertailu Myllykoski Paper Oy, Suomi, ja Lang Papier,Saksa (39 kilotavua)