Pertti Laine siirtyy Muutostieto Oy:n toimitusjohtajaksi

Metsäteollisuus ry: n liiketoiminta- ja innovaatioympäristöyksikön johtaja DI Pertti Laine (55) siirtyy 1.3.2008 alkaen Muutostieto Oy:n toimitusjohtajaksi. Laine aloitti Metsäteollisuus ry:n palveluksessa vuonna 1984. Vuodesta 1992 alkaen hän on toiminut järjestön johtotehtävissä metsäteollisuuden teollisuus-, energia-, ympäristö- ja innovaatiopolitiikan parissa.

Muutostieto Oy on yritysjohdon ja julkisen hallinnon uusi konsultointiyritys, jonka erikoisalaa ovat ilmastopolitiikan vaikutukset, energia-alan muutokset, metsäklusterin liiketoiminnat sekä innovaatio- ja teknologiaosaaminen. Muutostieto Oy toimii yhteistyössä ja yhteisissä tiloissa liikkeenjohdon konsulttiyrityksen Eera Finland Oy:n kanssa Helsingin Ruoholahdessa.

"Työskentely Metsäteollisuus ry:n keskeisissä tehtävissä on ollut erinomainen näköalapaikka. Pääsen nyt soveltamaan kertynyttä osaamista muissakin haastavissa projekteissa, joilla yritykset ja yhteisöt jatkossa muokkaavat liiketoimintojaan ja rakenteitaan", sanoo Pertti Laine.

"Pertti Laine on tehnyt mittavan työn metsäteollisuuden edunvalvonnan parissa. Hänen laaja asiantuntemuksensa niin kotimaisissa kuin kansainvälisissäkin alan kysymyksissä on luonut vahvan perustan erityisesti järjestön energia- ja ilmastopoliittisen edunvalvonnan kehittämiselle", sanoo Metsäteollisuus ry:n toimitusjohtaja Anne Brunila.

Lisätietoja antaa:

Pertti Laine, johtaja, liiketoiminta- ja innovaatioympäristö, Metsäteollisuus ry, puh. 09 – 132 6633, 0400 – 506 977
www.muutostieto.fi