Antro Säilä Metsäteollisuus ry:n liiketoiminta- ja innovaatioyksikön johtoon

Metsäteollisuus ry:n liiketoiminta- ja innovaatioyksikön johtajaksi on nimitetty huhtikuun alusta alkaen MMM, metsänhoitaja Antro Säilä, 44. Hänen vastuualueelleen kuuluvat metsäteollisuuden kilpailukykyyn, liiketoiminnan sektoreihin ja standardisointiin sekä tutkimus-, kehitys- ja innovaatioympäristöön liittyvät kysymykset.

Antro Säilä siirtyy uuteen tehtävään UPM:n vaneriliiketoiminnan tutkimus- ja kehitysjohtajan tehtävistä. Aiemmin hän on toiminut myös useissa puutuoteteollisuuden myynti- ja johtotehtävissä sekä Suomessa että Ranskassa. Lisäksi Säilällä on kokemusta myös kartonkiliiketoiminnoista.

"Antro Säilän laaja kokemus ja osaaminen vahvistavat merkittävästi Metsäteollisuus ry:n edunvalvontaa erityisesti saha- ja puutuoteteollisuudessa. Haasteena on parantaa yritysten toiminta- ja innovaatioympäristöä, jotta uusia kilpailuetuja voidaan rakentaa pitkäjänteisesti", sanoo Metsäteollisuus ry:n toimitusjohtaja Anne Brunila.

Lisätietoja antavat:

Anne Brunila, toimitusjohtaja, Metsäteollisuus ry, 09 – 132 6600

Antro Säilä, tutkimus- ja kehitysjohtaja, vaneriliiketoiminta, UPM, 040 – 589 1891